Laden Trainingen

Aanstaande Trainingen

Trainingen Search and Views Navigation

Training Views Navigation

april 2019

ACTIVERENDE GESPREKSVOERING

8 april @ 09:00 - 17:00
ZINZIZ, Kanaalweg 19G
Utrecht, 3526 KL Nederland
+ Google Maps
€375

Het gesprek met de cliënt is de kern van jouw werk als klantmanager en hét middel om cliënten te informeren, motiveren en activeren. Wat doe je als cliënten zich niet aan gemaakte afspraken houden of een afwachtende, passieve of ongemotiveerde houding lijken te hebben. Het activeren van deze cliënten kan moeilijk zijn en het is verleidelijk een meer sturende, controlerende of dwingende houding aan te nemen. In deze eendaagse training leer je hoe je in gesprekken het gedrag van jouw…

Meer weten »

ACQUISITIE- EN COMMERCIËLE VAARDIGHEDEN

8 april @ 09:00 - 17:00
ZINZIZ, Kanaalweg 19G
Utrecht, 3526 KL Nederland
+ Google Maps
€870

Een duurzame relatie opbouwen met werkgevers in je regio, wordt steeds belangrijker. Dit vraagt echter vaardigheden die voor veel klantmanagers nieuw zijn. Tegelijkertijd moeten accountmanagers uit het bedrijfsleven wennen aan de ‘taal’ en de ‘spelregels’ van de publieke sector. In deze training besteden we dan ook aandacht aan: Vraaggericht in plaats van aanbodsgericht werken Commerciële strategie opstellen en uitwerken Denken en praten als werkgever Signaleren van (commerciële) kansen & deze ook verzilveren Bouwen aan een goede en duurzame relatie met…

Meer weten »

RESULTAATGERICHT SAMENWERKEN

11 april @ 09:00 - 12 april @ 17:00
ZINZIZ, Kanaalweg 19G
Utrecht, 3526 KL Nederland
+ Google Maps
€695

  Steeds meer sociale diensten en SW-bedrijven fuseren of gaan een verregaande samenwerking aan. Samenwerking binnen een organisatie (samenwerking tussen afdelingen), maar ook tussen organisaties wordt daarmee steeds belangrijker. Resultaatgericht samenwerken begint met een gedeeld doel: dus het formuleren van een resultaat waar je met elkaar naar toe werkt. Vervolgens vraagt samenwerking om vertrouwen, verantwoordelijkheid nemen en krijgen, met elkaar praten in plaats van over elkaar praten, weten wat de ander doet, maar ook wat de ander beweegt. Inzicht in elkaars…

Meer weten »

DUURZAME GEDRAGSVERANDERING

15 april @ 09:00 - 16 april @ 17:00
ZINZIZ, Kanaalweg 19G
Utrecht, 3526 KL Nederland
+ Google Maps
€695

Het beïnvloeden van gedrag van anderen is een lastige opgave. Vaak lukt het wel om voor korte duur gedrag te veranderen. Bijvoorbeeld om iemand te leren wat hij of zij moet doen in een specifiek sollicitatiegesprek, of in een week werken. Daarna vervallen mensen vaak in hun ‘oude’ gedrag. En we streven vaak juist naar duurzame gedragsverandering. Om dit te bereiken zal je de cliënt bewust moeten maken van waarom het gedrag anders effectiever is, en aansluiten bij zijn of…

Meer weten »

BEGELEIDEN VAN CLIËNTEN MET PSYCHISCHE AANDOENINGEN

22 april @ 00:00 - 23 april @ 00:00
€695

Als professional krijgt u steeds vaker te maken met cliënten met psychische klachten. Dit brengt vaak extra uitdagingen met zich mee. Want u bent nou eenmaal niet opgeleid als psycholoog en hoeft dat ook niet te zijn. Maar hoe kun je cliënten met psychische aandoeningen toch de optimale ondersteuning richting werk bieden?   In deze training besteden we dan ook aandacht aan jouw rol bij het begeleiden van cliënten met psychische klachten. Wat kun je wel en niet betekenen voor…

Meer weten »

ONTWERPEN VAN TRAININGEN EN WORKSHOPS

25 april @ 09:00 - 26 april @ 17:00
|Terugkerend Training (Bekijk alle)

One event on 4 september 2018 at 9:00am

ZINZIZ, Kanaalweg 19G
Utrecht, 3526 KL Nederland
+ Google Maps
€870

Vaak zijn er al programma’s gemaakt voor de training of workshop die je verzorgt, maar soms ligt er nog geen protocol. Hoe pak je dat dan aan? Hoe ontwerp je een training of workshop die aansluit bij de doelen die je wil bereiken en de doelgroep waar je mee te maken hebt? En niet onbelangrijk: die binnen de tijd past die je beschikbaar hebt. In deze tweedaagse training ga je aan de slag met het ontwerpen van een eigen trainingsprogramma…

Meer weten »

mei 2019

TRAIN DE TRAINER SKILLS

6 mei @ 09:00 - 17:00
ZINZIZ, Kanaalweg 19G
Utrecht, 3526 KL Nederland
+ Google Maps
€1465

Deze train de trainer is bij uitstek geschikt voor professionals in het sociaal domein die steeds meer met groepen werken en voor professionals die hun trainerskwaliteiten verder willen ontwikkelen.   In deze vierdaagse training leer je vol vertrouwen en energiek voor een groep te staan, een programma met trainingsdoelen uit te voeren en zorg je ervoor dat jouw deelnemers in korte tijd met meer mogelijkheden en persoonlijke ambitie de deur uitgaan. Je krijgt handvatten om op een praktische manier te…

Meer weten »

LEERGANG COÖRDINEREN INTERNE PROFESSIONALISERING

13 mei
ZINZIZ, Kanaalweg 19G
Utrecht, 3526 KL Nederland
+ Google Maps
€845

Steeds meer organisaties investeren in vakmanschap en professionalisering van hun medewerkers. Vaak in een combinatie met interne en externe activiteiten, zoals trainingen, workshops, kennissessies en andere opleidingsactiviteiten. De coördinatie van deze activiteiten ligt bij de afdeling HR, een interne opleidingscoördinator, of een manager die steeds vaker geconfronteerd wordt met dilemma's zoals: Hoe benut ik mijn budget optimaal? Hoe betrek ik de professionals zonder veel vertraging op te lopen? Hoe verbind ik trainingen met de HR-cyclus? Hoe borg ik dat de…

Meer weten »

WAARDENEUTRAAL OBSERVEREN

13 mei @ 08:00 - 17:00
ZINZIZ, Kanaalweg 19G
Utrecht, 3526 KL Nederland
+ Google Maps
€375

In je werk geef je je ogen en oren goed de kost: je luistert niet alleen naar wat de cliënt vertelt of vraagt, maar je kijkt ook naar de manier waarop hij dit doet. Je let op lichaamshouding, non-verbale communicatie en andere signalen die de cliënt bewust en onbewust uitzendt. Maar hoe zorg je ervoor dat deze observaties niet door aannames en stereotypen worden beïnvloed? Dat je zuiver naar het gedrag van de cliënt kan kijken en je niet laat…

Meer weten »

MOTIVERENDE GESPREKSVOERING (BASIS)

27 mei @ 09:00 - 17:00
ZINZIZ, Kanaalweg 19G
Utrecht, 3526 KL Nederland
+ Google Maps
€870

Motiverende gespreksvoering beginners is een praktische methodiek om gedragsverandering bij cliënten teweeg te brengen, door met elkaar op een bepaalde manier te praten over verandering. Het is een bewezen effectieve methode bij cliënten die moeilijk in beweging komen, niet actief meewerken, weerstand vertonen of ambivalent staan tegenover verandering. Motiverende gespreksvoering is oorspronkelijk ontwikkeld voor de verslavingszorg, maar wordt steeds meer binnen het sociale domein ingezet gericht op re-integratie en maatschappelijke participatie. En dat is niet voor niks, want met motiverende gespreksvoering…

Meer weten »
+ Exporteer Evenementen