Vind jij het leuk om ervoor te zorgen dat alles soepel loopt? Ben je flexibel, faciliterend en geniet je ervan alle ad-hoc taken die op je afkomen te stroomlijnen? Dan heb ik een leuke vacature voor jou!
Wat ga je doen?
- Zorgdragen voor adequate en faciliterende kantoor- en werkprocessen, inclusief het coördineren van zorgvuldige facturatie naar opdrachtgevers
- Ondersteunen bij de uitvoering van onze dienstverlening naar opdrachtgevers (projectadministratie en -assistentie)
- Bijdragen aan en ondersteunen van sales-, marketing-, en PR-activiteiten
- HR-activiteiten
- Administratie en het coördineren van tijdschrijven en het werken met CRM
- Controleren en redigeren van notities, projectplannen, offertes en overige schriftelijke correspondenties
- Het fungeren als vraagbaak voor (potentiële) opdrachtgevers en deelnemers aan trainingen en andere activiteiten
- Het zorgdragen voor een goede trainingsadministratie en -voorbereiding (o.a. planning, afstemming met locaties en voorbereiding trainingsmaterialen)
- Organiseren en beheren agenda’s van de directie.
Wij vragen een vrolijke collega…
- Die bijdraagt aan een goede sfeer
- Met HBO werk en denkniveau
- Die pro-actief, faciliterend en zelfstandig werkt
- Die flexibel, resultaat- en klantgericht en ondernemend is
- Met ruime ervaring als officemanager of directiesecretaresse binnen het MKB of zakelijke dienstverlening
- Met ervaring met personeels- en projectadministratie
- Die makkelijk overweg kan met softwareprogramma’s, in ieder geval met Office 365
- Die een hoog zelfstartend vermogen heeft en zelf de randvoorwaarden voor effectief werken organiseert
- Die communicatief sterk is, en met een commercieel gevoel ondersteuning kan bieden bij marketing en sales
- Samen wil bouwen aan de groei van ZINZIZ.
Wij bieden:
- Een boeiende functie binnen een ambitieuze organisatie die volop in beweging is
- Een klein geïnspireerd en gedreven team
- Veel mogelijkheden om je te ontwikkelen, waarbij je veel vrijheid, maar ook veel verantwoordelijkheid krijgt. We begeleiden je uiteraard in je professionele ontwikkeling
- De mogelijkheid om met de dienstverlening van ZINZIZ bij te dragen aan een effectievere en efficiëntere sociale zekerheid
- Een unieke ervaring om mee te bouwen aan een bedrijf binnen een uitdagende en voortdurend veranderende context
- Een goed basissalaris, een uitstekende provisieregeling, een pensioenregeling, een telefoon en laptop.
ZINZIZ is een groeiend bedrijf met een team van gedreven onderzoekers, prikkelende adviseurs en enthousiaste trainers. Die zich elke dag inzetten op het gebied van complexe participatievraagstukken. We zijn actief in zeer diverse projecten, waarbij geen enkel project hetzelfde is, maatwerk voor de opdrachtgever centraal staat en we altijd mikken op optimaal resultaat. Zo voeren we tegelijkertijd onderzoek uit in opdracht van het ministerie, verzorgen we professionaliseringstrajecten bij sociale diensten en welzijnsinstellingen en adviseren we sociaal werkbedrijven en social enterprises over hun werkprocessen. We gaan niet voor de quick win, maar willen samen met onze opdrachtgevers naar echte impact toewerken. Een dynamische organisatie dus, waar veel mogelijkheden liggen om als officemanager de ‘spin in het web’ te zijn.
Geïnteresseerd?
Stuur dan je brief en CV naar Martijn van Endt (martijn@zinziz.nl) of als je vragen hebt bel 06 20259720