Nu steeds duidelijker wordt dat het nog wel een tijd gaat duren voordat de dienstverlening voor cliënten ‘als vanouds’ op locatie kan plaatsvinden, kiezen steeds meer gemeenten en welzijnsinstellingen om hun dienstverlening te digitaliseren. Soms volledig, soms blended. We zijn inmiddels een aantal gemeenten aan het ondersteunen in deze doorontwikkeling en zetten graag voor je onze inzichten op een rij.
Je kunt deze tips hier vinden:
Je kunt deze tips downloaden:
- Tips voor beeldbellen: beeldbellen als de beste
- Uitgangspunten om dienstverlening (zowel individueel als groepsgewijs) te digitaliseren: doordacht digitaliseren
- Tips voor de digitale trainer: doordacht digitaal trainen
- Een voorbeeld van informatie die je de cliënt kan sturen ter voorbereiding op beeldbellen: Tips voor beeldbellen met de gemeente
Nieuwsgierig of op zoek naar maatwerk?
Heb je vragen over hoe je dit in jouw organisatie invulling kan geven? Neem dan gerust contact op met Femke Bennenbroek (femke@zinziz.nl of 06 -34028906).
Illustratie: Suus van den Akker